Użytkownicy – klucz do sukcesu Twojej kampanii z wykorzystaniem odzieży firmowej
Jak sprawić, by użytkownicy polubili firmowe bluzy?
Jeżeli chcesz, aby polar promował Twoją firmę naprawdę efektywnie, musisz spełnić kilka warunków:
- Estetyczny wygląd polaru.
- Wysoka trwałość (inwestycja co najmniej na kilka sezonów).
- Zgodność z gustem użytkowników.
- Funkcjonalność – zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym
Spełnienie tych warunków sprawia, że reklama firmy staje się całkowicie darmowa, ponieważ pracownicy noszą firmowe bluzy poza godzinami pracy. W czasie prywatnym odwiedzą setki miejsc i spotkają tysiące ludzi. Każdy kontakt z logo firmy to większy zasięg reklamy.
Reklama na polarze ma jeszcze jedną niezwykłą zaletę – gdy potencjalny klient rozmawia z Twoim pracownikiem, zapamiętuje nazwę firmy. Kontakt taki w przyszłości może zaowocować jednorazowym zakupem lub stałą współpracą. Tego osobistego kontaktu nie gwarantuje żadna reklama medialna! Żadna nie jest aż tak bezpośrednia jak kompetentny pracownik w firmowej odzieży.
Jak przekonać personel do częstego korzystania z odzieży firmowej?
Wspomnieliśmy wcześniej, że nikt nie chce się czuć „żywą reklamą” firmy. Z drugiej strony – pracownicy chętnie korzystają z gratisów: długopisów, notesów, kalendarzy, a przede wszystkim odzieży.
Oto kilka wskazówek, jak sprawić by pracownicy chętnie nosili bluzy reklamowe z logo w czasie prywatnym i w pracy:
-
Zapytaj pracowników o opinię. Jeżeli personel w jakikolwiek sposób wskaże lub zasugeruje modele lub zestawy kolorystyczne to dzięki tej opinii zyskasz gwarancję, że polary z logo Twojej firmy będą noszone przez pracowników również poza pracą. To modelowy przykład pozyskiwania darmowej reklamy. Personel dostaje polar, jaki uważa za optymalny, a firma zyskuje długoletnią i darmową reklamę.
Polecamy zaprezentowanie pracownikom modelu próbnego, zebranie opinii, zrobienie szybkiego głosowania w zespole.
Postaw się na miejscu użytkownika. Czy sam chciałbyś taki nosić? Czy będziesz korzystał z niego w prywatnym czasie?
Zadbaj o wysoką jakość polarów firmowych. Noszenie produktu słabej jakości może zostać odebrane jako poniżenie. Poza tym taka odzież szybko się niszczy i traci estetyczny wygląd. Wtedy działa negatywnie zarówno na samopoczucie pracownika, jak i opinię o Twojej marce.
Skoro odzież reklamowa jest wydatkiem jednorazowym, a „pracuje” dla Ciebie przez kilka lat, warto wybrać profesjonalne polary firmowe. W ramach takiej inwestycji nasza firma przygotowuje dla Ciebie praktyczny, trwały i estetyczny polar reklamowy – a Ty nie musisz nikogo nakłaniać do noszenie firmowego ubioru. To sam personel będzie zabiegał o polary dla siebie.
Jak uzyskać maksymalną skuteczność reklamową polarów firmowych?
Optymalną skuteczność reklamową można uzyskać wyłącznie na poziomie projektowania polaru firmowego prowadzonego z uwzględnieniem wcześniejszej analizy potrzeb i możliwości reklamowych. Należy również ustalić okoliczności, w których odzież ma być użytkowana.
W tym artykule opisujemy kilka najpoważniejszych „potknięć”, których należy unikać. Są to autentyczne błędy, które zdarzają się niestety także na polskim rynku. Z tego rozdziału dowiesz się co zrobić, by odzież reklamowa była długoterminową reklamą, a nie antyreklamą na wiele lat.