Zamawianie odzieży reklamowej – o czym trzeba pamiętać?
Jak przygotować się do złożenia zamówienia na odzież reklamową?
- Określ, jaki cel ma spełniać odzież reklamowa. Jeśli zależy Ci na wysokiej stopie zwrotu z reklamy, wybierz tę o najdłuższej ekspozycji w ciągu roku (czyli taką, jak bluzy polarowe z nadrukiem).
- Wybierz odzież z wysokiej jakości dzianiny. Nie obawiaj się poprosić o próbkę. Jeśli to możliwe, sięgaj po sprawdzone materiały, takie jak Polartec® – jeden z najtrwalszych i najlepszych polarów na rynku. Nie musisz wówczas samodzielnie testować jakości.
- Ustal, kto będzie korzystał z odzieży. Weź pod uwagę płeć, wiek, styl życia. Jeśli możesz – skonsultuj wybór z przyszłymi użytkownikami odzieży firmowej.
Jakiej wielkości partie zamawiać?
Wielkość zamówienia zależy od:
- liczby osób, które mają korzystać z bluz polarowych z nadrukiem,
- budżetu, którym aktualnie dysponujesz.
Jeśli nie możesz pozwolić sobie na jednorazowy wydatek, podziel zamówienie na kilka partii. Zdecydowanie lepiej jest dostarczać dobrą gatunkowo odzież stopniowo (pracownicy to zrozumieją), niż zamówić dla wszystkich „ekonomiczną”, gorszą wersję odzieży.
Zwróć uwagę także na sezonowe zmiany cen. W sezonie letnim cena bluz polarowych z nadrukami jest niższa. Dlatego wielu klientów kupuje polary w ciepłych miesiącach, by od pierwszych chłodów mieć już firmową odzież do dyspozycji.