Polary firmowe

Polary firmowe logo

Odzież robocza - oferta

Co takiego jest w odzieży reklamowej, że firmy chcą z niej korzystać?

Jaka odzież gwarantuje najskuteczniejszą reklamę?

Optymalnym rozwiązaniem byłby zakup całorocznej odzieży – takiej, którą pracownicy mogliby nosić także poza pracą. Z drugiej strony jednak, przy ograniczonym budżecie, firmy sięgają często po produkty sezonowe – takie jak T-shirty i koszulki polo, noszone głównie latem. Jest to pewne kompromisowe rozwiązanie. W poradniku skupiamy się jednak przede wszystkim na tych narzędziach, które zapewniają najdłuższy czas ekspozycji firmowego logo w ciągu roku – a tu bezkonkurencyjne okazują się polary z haftem.

W poradniku kierowaliśmy się zatem takimi założeniami:

  • chcesz, by Twoja reklama była widoczna jak najdłużej w ciągu roku,
  • chcesz, by zwrot z reklamy był jak najwyższy,
  • chcesz, by odzież reklamowa jak najlepiej wpływała na wizerunek firmy.

Zwróć uwagę, że:

  • T-shirty i koszulki polo eksponowane są głównie w sezonie letnim, a maksymalnie przez 6 miesięcy (przy dobrej pogodzie).
  • Kurtki reklamowe to rozwiązanie jeszcze mniej ekonomiczne. Koszt zakupu jest najwyższy, a liczba dni, w których kurtka będzie promować firmę jest najmniejsza. Średnio 9 miesięcy w roku wisi ona w szafie, zatem nikt jej nie widzi.
  • Najdłuższy okres ekspozycji logo zapewnia odzież polarowa. Wiosną i jesienią z polarów korzystamy niemal codziennie. Korzystamy również latem w chłodniejsze dni, wtedy polary nosimy rano i wieczorem. Zimą korzystają z polarów niemal wszyscy. Jego zalety są na tyle znane, że w zasadzie nie ma domu, w którym nie byłoby jakiegokolwiek polaru.

Łatwo wyliczyć, że polar w skali roku ma co najmniej 400% więcej skuteczności niż kurtka.

Odzież jako nośnik reklamy

Drogą reklamę medialną zobaczą lub usłyszą tylko ci, którzy akurat przez tych kilka/kilkanaście sekund będą oglądać TV lub słuchać radia. Bilbord przy drodze zobaczy tylko ktoś kto tamtędy pojedzie, a jeśli pojedzie zbyt szybko, nawet nie zapamięta numeru telefonu kontaktowego czy adresu www.

Za tradycyjną reklamę płacisz co najmniej dwa razy: raz za wyprodukowanie, drugi raz – za emisję. Koszt produkcji stanowi tylko mały ułamek budżetu reklamowego, więcej musisz wydać na miejsce w prasie, na stronach WWW, w ekspozytorach itp.

Jest jednak reklama, w którą inwestujesz jeden raz, a przy tym osiągasz znacznie lepsze efekty, niż płacąc dwukrotnie. Polary robocze reklamowe to niezawodny i ekonomiczny nośnik Twojej reklamy.

Reklamą przy pomocy polarów z nadrukiem możemy zarządzać w taki sposób, by uzyskać optymalny zwrot z reklamy, zapewnić długi czas jej ekspozycji i zwiększyć walor wizerunkowy. Wszystko jest kwestią odpowiedniego planowania.

Czemu służą polary firmowe i inna odzież reklamowa?

Polary z logo firmy (i szerzej – odzież firmowa) to jedno z narzędzi reklamy mobilnej, zewnętrznej, dlatego jej zakup musi być ekonomicznie uzasadniony. Przed zamówieniem polarów reklamowych trzeba jasno określić cel promocyjny.

Schemat jest tu następujący:

  • Podstawowym zadaniem odzieży reklamowej jest promocja firmy lub jej produktu.
  • Klienci stopniowo oswajają się z firmą i jej wizerunkiem, zapamiętują markę.
  • Rozpoznawalność marki wpływa na efekty pozostałych form reklamy, łatwość pozyskiwania nowych klientów, zaufanie do firmy – a w efekcie na sprzedaż i zyski finansowe.

Mówiąc prościej: bluzy polarowe z logo firmy stopniowo, sukcesywnie budują rozpoznawalność marki. Dlatego markową odzież traktuj jako długoterminową inwestycję reklamową.

Przed dokonaniem wyboru w pierwszej kolejności musisz zastanowić się, w jakich miejscach będzie eksponowane logo Twojej firmy i jak często – w przypadku polarów z haftem reklamowym może to być praktycznie 365 dni w roku. Wynik rzetelnej analizy może kilkakrotnie zwiększyć skuteczność przekazu reklamowego na wybranym nośniku.

Polary z własnym nadrukiem jako całoroczna reklama

Istnieje wiele cech, które przemawiają za wyborem polarów z logo firmy jako formy odzieży reklamowej:

  • Solidnie wykonany polar firmowy będzie zauważany przez aktualnych i potencjalnych klientów przez kilka lat.
  • Pracownicy firmy ubrani w polary (zwłaszcza ci, którzy pracują w terenie) odwiedzają codziennie setki różnych miejsc, w których logo Twojej firmy zauważone zostaje przez tysiące osób.
  • Promocja w przestrzeni miejskiej, podczas imprez plenerowych czy w domach klientów staje się całkowicie darmowa. To dodatkowy zasięg, za który nie dopłacasz.
  • W Twojej firmie niemal każdy pracownik ma inne zainteresowania i inny pomysł na spędzanie wolnego czasu. Doceń ten potencjał i daj im solidne polary firmowe, a wtedy podczas jednego weekendu pracownik w Twoim polarze będzie zauważalny np. na zlocie motocyklistów, na spacerze w parku, na festynie rodzinnym, na zakupach w popularnej galerii, na trybunach podczas meczu. Im więcej polarów wprowadzisz w obieg, tym łatwiej będziesz dostrzegany.

Zaufali nam

P.P.U.H. Ultrek
Urszula Łomnicka-Bołoz
Łomnica Zdrój 404
33-350 Piwniczna - Zdrój

NIP: 734-119-36-01
REGON: 490119980

tel.: 502 468 561
tel.: 18 446 40 15
fax: 18 446 40 15

Copyright $copy; Polary z nadrukiem | Polary z haftem | Polary z logo firmy| Bluzy firmowe

Zadzwoń: +48 502 468 561