Polary firmowe

Polary firmowe logo

Odzież robocza - oferta

Co musisz wiedzieć, zanim zamówisz polary z nadrukiem dla firmy?

Odzież reklamowa – wprowadzenie

W sieci i w księgarniach można znaleźć wiele wskazówek oraz porad związanych z różnymi narzędziami marketingu. Ale temat odzieży reklamowej nie doczekał się wcześniej solidnego opracowania w formie raportów czy książek. Być może intuicja podpowiada Ci, że bluzy lub koszulki reklamowe mają potencjał promocyjny, ale potrzebujesz potwierdzenia i konkretnych wskazówek.

Na ogół odzież reklamową kupuje się bez przygotowania strategii reklamowej i w większości przypadków bez wcześniejszej analizy rynku oraz niezbędnej kalkulacji. Nie mierzy się skuteczności wcześniej stosowanej odzieży reklamowej, nie testuje się dostępnych wariantów materiałowych i kolorystycznych. Firmy nie prowadzą systematycznej obserwacji efektów korzystania z takich gadżetów, nie korygują również nieskutecznych kierunków promocji. Odzież reklamowa dla firm – zwłaszcza w postaci polarów z nadrukiem – ma olbrzymi potencjał, ale w przypadku większości przedsiębiorstw jest on niewykorzystany.

czytaj dalej

Co takiego jest w odzieży reklamowej, że firmy chcą z niej korzystać?

Jaka odzież gwarantuje najskuteczniejszą reklamę?

Optymalnym rozwiązaniem byłby zakup całorocznej odzieży – takiej, którą pracownicy mogliby nosić także poza pracą. Z drugiej strony jednak, przy ograniczonym budżecie, firmy sięgają często po produkty sezonowe – takie jak T-shirty i koszulki polo, noszone głównie latem. Jest to pewne kompromisowe rozwiązanie. W poradniku skupiamy się jednak przede wszystkim na tych narzędziach, które zapewniają najdłuższy czas ekspozycji firmowego logo w ciągu roku – a tu bezkonkurencyjne okazują się polary z haftem.

czytaj dalej

W poszukiwaniu najlepszego produktu

Jak rozpoznać dobry polar? Na co zwrócić uwagę?

Jeśli składasz zamówienie na jakikolwiek produkt, zwracasz uwagę na trzy główne kryteria: jakość materiału, jakość wykonania oraz cenę. Przy czym dla wielu firm cena ma znaczenie drugorzędne, jeśli okaże się, że jakość jest dużo wyższa, niż w innych ofertach.

Dobry polar firmowy to solidny gatunkowo materiał. Jeśli weźmiesz go do ręki czujesz, że jest mięsisty, grubszy, ładnie wybarwiony, o równomiernej strukturze. Wystrzegaj się materiału zbyt cienkiego, lekkiego i wyglądającego tak, jakby jego powierzchnia uległa „sprasowaniu” albo przygnieceniu.

czytaj dalej

Użytkownicy – klucz do sukcesu Twojej kampanii z wykorzystaniem odzieży firmowej

Jak sprawić, by użytkownicy polubili firmowe bluzy?

Jeżeli chcesz, aby polar promował Twoją firmę naprawdę efektywnie, musisz spełnić kilka warunków:

  • Estetyczny wygląd polaru.
  • Wysoka trwałość (inwestycja co najmniej na kilka sezonów).
  • Zgodność z gustem użytkowników.
  • Funkcjonalność – zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym

czytaj dalej

Nie popełnij tych błędów!

Błąd pierwszy: słaba jakość materiałów.

Jeżeli swoje logo umieścisz na polarze wątpliwej jakości, to musisz liczyć się z tym, że już w pierwszym sezonie wyraźnie spadnie jego estetyka. A skoro spadnie estetyka, to zmaleje także liczba osób zainteresowanych noszeniem takiego polaru. Co może wówczas zrobić użytkownik wyblakłej i ponaciąganej bluzy? Jeżeli zostawi go w swojej szafie – tym lepiej dla firmy. Znacznie gorzej będzie, jeżeli odda go innym osobom. Wtedy na ulicy, w parku, na imprezach masowych możesz spotkać przypadkowe osoby w Twojej firmowej bluzie. Część z tych osób będzie wyłącznie szkodzić wizerunkowi Twojej firmy.

Pamiętaj, ludzie nie są skłonni oddawać dobrych i sprawdzonych rzeczy. Dobrej jakości bluza firmowa będzie im towarzyszyć przez długi czas.

Brak analizy przypadków „z ulicy”

Jeżeli uważasz, że reklama na polarze w wersji „ekonomicznej” będzie dla Twojej firmy dobrym rozwiązaniem, to przeprowadź bardzo proste doświadczenie. Wyjdź na ulicę i przyglądaj się przez parę minut osobom, które noszą polarową odzież reklamową. Zapewne osoby w ponaciąganych i zmechaconych bluzach pozostawią trwałe, niemiłe wrażenie. To powód, dla którego warto inwestować tylko w wyższej jakości odzież reklamową.

czytaj dalej

Bluzy z nadrukiem a wizerunek firmy w oczach klientów i pracowników

Metody kształtowania wizerunku

Na pozytywny wizerunek marki pracujesz latami. Jeżeli zakupisz estetyczną i trwałą odzież polarową, to pozytywny obraz pracowników Twojej firmy będzie utrwalał się stopniowo z sezonu na sezon. Wyróżnisz się spośród konkurencji, a z czasem zauważysz wymierne zyski finansowe. Im trwalszy polar, tym dłużej będzie pracował na Twoją korzyść.

W branży bluz polarowych dla firm widać ten efekt jak na dłoni. Firmy kupują odzież z materiałów Polartec®, bo to przekłada się na pozytywną reakcję potencjalnych klientów. Najczęściej spotykane opinie: „mają dobre ciuchy – są profesjonalistami”, „są dobrzy i dobrze zarabiają, kupują więc dobrą odzież”.

czytaj dalej

Kilka wskazówek technicznych. Koszty, budżety, łączenie odzieży reklamowej z innymi formami reklamy

Ustalanie celów i wydatków reklamowych

Podstawą skutecznych działań wizerunkowych jest dobre planowanie i dokładna kalkulacja kosztów. Bardzo efektywną metodą planowania promocji jest porównanie cen różnych narzędzi reklamowych.

Z własnego doświadczenia wiemy, że dobrze przemyślane i zaplanowane inwestycje w odzież reklamową przynosiły naszym klientom aż 8 razy wyższą skuteczność. Jeśli słabej jakości polar zniszczy się w pół roku, a dobry przetrwa dłużej, niż 4 sezony, to już w ten sposób zwiększasz potencjalny zasięg reklamy aż 8-krotnie!

czytaj dalej

Opcja premium dla wymagających Klientów – Polartec®

Polartec® poza wysokim poziomem estetyki i solidną ochroną termiczną zapewnia pracownikom komfort termowentylacji (niezbędny w przypadku pracy fizycznej) oraz ochronę antyalergiczną. Jest to bezpieczny wybór dla wymagających klientów – Polartec® należy do najlepszych gatunkowo polarów na świecie.

czytaj dalej

Zamawianie odzieży reklamowej – o czym trzeba pamiętać?

Jak przygotować się do złożenia zamówienia na odzież reklamową?

  • Określ, jaki cel ma spełniać odzież reklamowa. Jeśli zależy Ci na wysokiej stopie zwrotu z reklamy, wybierz tę o najdłuższej ekspozycji w ciągu roku (czyli taką, jak bluzy polarowe z nadrukiem).
  • Wybierz odzież z wysokiej jakości dzianiny. Nie obawiaj się poprosić o próbkę. Jeśli to możliwe, sięgaj po sprawdzone materiały, takie jak Polartec® – jeden z najtrwalszych i najlepszych polarów na rynku. Nie musisz wówczas samodzielnie testować jakości.
  • Ustal, kto będzie korzystał z odzieży. Weź pod uwagę płeć, wiek, styl życia. Jeśli możesz – skonsultuj wybór z przyszłymi użytkownikami odzieży firmowej.

czytaj dalej

Podsumowanie

Dzięki poradnikowi wiesz już, jakie możliwości niesie z sobą wdrożenie w firmie odzieży reklamowej. Wiesz także, jak uniknąć kosztownych błędów i na co zwrócić uwagę.

czytaj dalej

Zaufali nam

P.P.U.H. Ultrek
Urszula Łomnicka-Bołoz
Łomnica Zdrój 404
33-350 Piwniczna - Zdrój

NIP: 734-119-36-01
REGON: 490119980

tel.: 502 468 561
tel.: 18 446 40 15
fax: 18 446 40 15

Copyright $copy; Polary z nadrukiem | Polary z haftem | Polary z logo firmy| Bluzy firmowe

Zadzwoń: +48 502 468 561