Bluzy z nadrukiem a wizerunek firmy w oczach klientów i pracowników
Metody kształtowania wizerunku
Na pozytywny wizerunek marki pracujesz latami. Jeżeli zakupisz estetyczną i trwałą odzież polarową, to pozytywny obraz pracowników Twojej firmy będzie utrwalał się stopniowo z sezonu na sezon. Wyróżnisz się spośród konkurencji, a z czasem zauważysz wymierne zyski finansowe. Im trwalszy polar, tym dłużej będzie pracował na Twoją korzyść.
W branży bluz polarowych dla firm widać ten efekt jak na dłoni. Firmy kupują odzież z materiałów Polartec®, bo to przekłada się na pozytywną reakcję potencjalnych klientów. Najczęściej spotykane opinie: „mają dobre ciuchy – są profesjonalistami”, „są dobrzy i dobrze zarabiają, kupują więc dobrą odzież”.
Jakość odzieży a nastawienie pracowników
Pracownikom nie możesz nakazać noszenia odzieży reklamowej po pracy. Musisz zatem wybrać bluzy polarowe takiej jakości, żeby użytkownicy wkładali je niemal przy każdym wyjściu z domu. Noszenie firmowych polarów stanie się naturalne tylko wtedy, gdy będą uszyte profesjonalnie, ze sprawdzonych materiałów i z gustownie dobranym haftem. W przeciwnym razie w zespole może pojawić się opór nawet przed korzystaniem z odzieży firmowej w godzinach pracy.
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą”
Badania naukowe dowodzą, że człowiek przekazuje dobrą opinię o firmie lub produkcie 4 kolejnym osobom, a gdy jest niezadowolony, to powie o tym aż 11 osobom.
Jakie skutki może mieć ubranie pracowników w odzież wątpliwej jakości i kiepskiej estetycznie?
Stare i mądre przysłowie mówi: „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Odzież firmowa może w znacznym stopniu wpływać na wizerunek firmy, dlatego decyzję należy podejmować bardzo rozważnie. Zakup polarów w „wersji ekonomicznej” może być początkiem kłopotów wizerunkowych Twojej firmy. Jeżeli nie chcesz ryzykować, inwestuj wyłącznie w solidne polary. Dzięki takiej odzieży Twoja firma będzie pozytywnie postrzegana przez współpracowników oraz aktualnych i potencjalnych klientów.