Polary firmowe

Polary firmowe logo

Odzież robocza - oferta

Dlaczego odzież reklamowa to idealna wizytówka Twojej firmy?

odzież reklamowa - wizytówka firmy

Planując kampanię reklamową należy przede wszystkim uwzględnić skuteczność jej oddziaływania, która zapewni nie tylko zwrot wydatków poniesionych na reklamę, ale przede wszystkim przełoży się większe zyski osiągane przez firmę. W takiej sytuacji koszty reklamy nie są najważniejszym czynnikiem, a ważniejsza staje się atrakcyjność produktu reklamowego. Dokonując wyboru gadżetów reklamowych sugerujemy się jego popularnością na rynku lub oceniamy jego atrakcyjność podświadomie wybierając to, co sami, jako klienci chcielibyśmy otrzymać. Wybieramy więc kubki, długopisy, breloki traktując, zupełnie niesłusznie, zakup odzieży reklamowej jako ostateczność. A tymczasem wystarczy rozejrzeć się na ulicy lub nawet w pokoju w biurze, aby zauważyć, jak wiele osób nosi odzież reklamową, a jak mało używa drobnych gadżetów reklamowych.

Dlaczego warto inwestować w odzież reklamową?

Niedoceniana przez wiele osób odzież reklamowa jest doskonałym nośnikiem reklamy. Wszelkiego rodzaju T-shirty, koszulki, kurtki, kamizelki
(polarowe, pikowane, robocze) czy bluzy polarowe są bardzo chętnie noszone przez każdego z nas, w dodatku niezależnie od wieku. Jednak pod warunkiem, że są to produkty bardzo dobrej jakości, atrakcyjne wizualnie i praktyczne. Odzież reklamowa będzie stanowiła obiekt pożądania klientów i będzie chętnie przez nich noszona.

Warto pamiętać, że zakup odzieży reklamowej stanowiący jednorazowy wydatek przynosi efekty reklamowe przez wiele lat.

odzież reklamowa - wizytówka firmy

Skuteczność oddziaływania odzieży reklamowej

Wysoka skuteczność odzieży reklamowej jako nośnika reklamy wynika przede wszystkim z tego, że przekaz reklamowy dociera nie tylko do jej posiadacza, ale przede wszystkim do jego bezpośredniego otoczenia. Trudno bowiem nie zwrócić uwagi na atrakcyjny ubiór osoby, z którą rozmawiamy lub obok której często przebywamy, czy nawet całkiem obcej osoby, którą spotykamy przypadkiem na ulicy, w sklepie lub na spacerze. W dodatku logo firmy lub inny przekaz reklamowy najczęściej znajduje się na wysokości wzroku napotkanej osoby, więc mimowolnie zostaje zauważony. Osoba nosząca odzież reklamową, nawet jeśli tego nie chce, staje się „żywą” reklamą firmy.

W dodatku oddziaływanie odzieży reklamowej ma charakter długofalowy, albowiem odzież reklamowa nie dość, że jest noszona w różnych miejscach i w różnych porach może być eksponowana nawet przez wiele lat.

Warto też wymienić jeszcze jeden czynnik, który stanowi dodatkowy bonus reklamowy. Chodzi o nieplanowaną i darmową obecność w mediach społecznościowych. Różnego rodzaju wyjazdy, spotkania i imprezy są okazją do uwieczniania swojej obecności na filmach lub zdjęciach i zamieszczaniu ich w mediach społecznościowych. A, że bardzo często ich uczestniczy mają na sobie odzież reklamową krąg odbiorców reklamy dodatkowo się rozszerza.

T-Shirty i koszulki polo

T-shirt to najtańsza odzież reklamowa, choć z drugiej strony charakteryzująca się wysoką trwałością nadruków. Dobrej jakości T-Shirt jest noszony bardzo chętnie, bo jest praktyczny i wygodny. T-shity nosimy bardzo chętnie na co dzień, w domu, w pracy i na spacerze, ale także zabieramy je ze sobą i nosimy na różnych wyjazdach i imprezach. Jedyną ich wadą jest to, że są noszone tylko przez część roku, najczęściej latem.

Kurtki

Kurtki, zwłaszcza przeciwdeszczowe, to także popularna odzież reklamowa. Jednak ich główną wadę stanowi to, że nawet najatrakcyjniejsze są używane dość rzadko. Sam posiadam czapkę i kurtkę identyczną, jak ta, którą nosił nosił Robert Kubica jeżdżąc w Formule I ozdobioną logo wszystkich sponsorów. Nigdy jej nie nosiłem, ale przechowuję jako relikt mojej aktywności w dziedzinie reklamy i marketingu. Jednak gdybym działał w branży motoryzacyjnej pewnie wisiałaby ona na jakimś honorowym miejscu w firmie.

Polary

Odzież z polaru jest chyba najlepszym produktem reklamowym. W dodatku możliwość nanoszenia na nie reklam w formie nadruków lub haftów zwiększa nie tylko trwałość reklamy, ale również atrakcyjność tego rodzaju odzieży. Mięsisty i ciepły polar można nosić zarówno jako okrycie wierzchnie na zewnątrz, ale i w pomieszczeniach, nie tylko zimą, ale także w chłodniejsze dni i wieczory nawet latem. Odzież reklamowa z polaru zapewnia więc niemal całoroczną reklamę.

Odzież reklamowa jako strój firmowy

Atrakcyjna odzież reklamowa może równie chętnie będzie noszona przez pracowników pełniąc rolę stroju firmowego lub roboczego. Pracownicy ubrani w identyczne T-shirty, kurtki lub polary z logo firmy budują pozytywny wizerunek firmy, a to wpływa także na jej prestiż. Co więcej, klienci widząc pracowników noszących atrakcyjną odzież firmową sami dopominają się o tego rodzaju prezenty, a to raczej gwarantuje, że sami również chętnie będą go nosić.

Zaufali nam

P.P.U.H. Ultrek
Urszula Łomnicka-Bołoz
Łomnica Zdrój 404
33-350 Piwniczna - Zdrój

NIP: 734-119-36-01
REGON: 490119980

tel.: 502 468 561
tel.: 18 446 40 15
fax: 18 446 40 15

Copyright $copy; Polary z nadrukiem | Polary z haftem | Polary z logo firmy| Bluzy firmowe

Zadzwoń: +48 502 468 561