Polary firmowe

Polary firmowe logo

Użytkownicy – klucz do sukcesu Twojej kampanii z wykorzystaniem odzieży firmowej

Jak sprawić, by użytkownicy polubili firmowe bluzy?

Jeżeli chcesz, aby polar promował Twoją firmę naprawdę efektywnie, musisz spełnić kilka warunków:

  • Estetyczny wygląd polaru.
  • Wysoka trwałość (inwestycja co najmniej na kilka sezonów).
  • Zgodność z gustem użytkowników.
  • Funkcjonalność – zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym

Spełnienie tych warunków sprawia, że reklama firmy staje się całkowicie darmowa, ponieważ pracownicy noszą firmowe bluzy poza godzinami pracy. W czasie prywatnym odwiedzą setki miejsc i spotkają tysiące ludzi. Każdy kontakt z logo firmy to większy zasięg reklamy.

Reklama na polarze ma jeszcze jedną niezwykłą zaletę – gdy potencjalny klient rozmawia z Twoim pracownikiem, zapamiętuje nazwę firmy. Kontakt taki w przyszłości może zaowocować jednorazowym zakupem lub stałą współpracą. Tego osobistego kontaktu nie gwarantuje żadna reklama medialna! Żadna nie jest aż tak bezpośrednia jak kompetentny pracownik w firmowej odzieży.

Jak przekonać personel do częstego korzystania z odzieży firmowej?

Wspomnieliśmy wcześniej, że nikt nie chce się czuć „żywą reklamą” firmy. Z drugiej strony – pracownicy chętnie korzystają z gratisów: długopisów, notesów, kalendarzy, a przede wszystkim odzieży.

Oto kilka wskazówek, jak sprawić by pracownicy chętnie nosili bluzy polarowe z logo w czasie prywatnym i w pracy:

    Zapytaj pracowników o opinię. Jeżeli personel w jakikolwiek sposób wskaże lub zasugeruje modele lub zestawy kolorystyczne to dzięki tej opinii zyskasz gwarancję, że polary z logo Twojej firmy będą noszone przez pracowników również poza pracą. To modelowy przykład pozyskiwania darmowej reklamy. Personel dostaje polar, jaki uważa za optymalny, a firma zyskuje długoletnią i darmową reklamę.
    Polecamy zaprezentowanie pracownikom modelu próbnego, zebranie opinii, zrobienie szybkiego głosowania w zespole.
    Postaw się na miejscu użytkownika. Czy sam chciałbyś taki nosić? Czy będziesz korzystał z niego w prywatnym czasie?
    Zadbaj o wysoką jakość polarów firmowych. Noszenie produktu słabej jakości może zostać odebrane jako poniżenie. Poza tym taka odzież szybko się niszczy i traci estetyczny wygląd. Wtedy działa negatywnie zarówno na samopoczucie pracownika, jak i opinię o Twojej marce.

Skoro odzież reklamowa jest wydatkiem jednorazowym, a „pracuje” dla Ciebie przez kilka lat, warto wybrać profesjonalne polary firmowe. W ramach takiej inwestycji nasza firma przygotowuje dla Ciebie praktyczny, trwały i estetyczny polar reklamowy – a Ty nie musisz nikogo nakłaniać do noszenie firmowego ubioru. To sam personel będzie zabiegał o polary dla siebie.

Jak uzyskać maksymalną skuteczność reklamową polarów firmowych?

Optymalną skuteczność reklamową można uzyskać wyłącznie na poziomie projektowania polaru firmowego prowadzonego z uwzględnieniem wcześniejszej analizy potrzeb i możliwości reklamowych. Należy również ustalić okoliczności, w których odzież ma być użytkowana.

Poniżej opisujemy kilka najpoważniejszych „potknięć”, których należy unikać. Są to autentyczne błędy, które zdarzają się niestety także na polskim rynku. Z tego rozdziału dowiesz się co zrobić, by odzież reklamowa była długoterminową reklamą, a nie antyreklamą na wiele lat.

Zaufali nam

P.P.U.H. Ultrek
Urszula Łomnicka-Bołoz
33-351 Łomnica Zdrój 404

NIP: 734-119-36-01
REGON: 490119980

tel.: 502 468 561
tel.: 18 446 40 15
fax: 18 446 40 15
Copyright $copy; Polary z nadrukiem | Polary z haftem | Polary z logo firmy
Zadzwoń: +48 502 468 561