Polary firmowe

Polary firmowe logo

Nie popełnij tych błędów!

Błąd pierwszy: słaba jakość materiałów.

Jeżeli swoje logo umieścisz na polarze wątpliwej jakości, to musisz liczyć się z tym, że już w pierwszym sezonie wyraźnie spadnie jego estetyka. A skoro spadnie estetyka, to zmaleje także liczba osób zainteresowanych noszeniem takiego polaru. Co może wówczas zrobić użytkownik wyblakłej i ponaciąganej bluzy? Jeżeli zostawi go w swojej szafie – tym lepiej dla firmy. Znacznie gorzej będzie, jeżeli odda go innym osobom. Wtedy na ulicy, w parku, na imprezach masowych możesz spotkać przypadkowe osoby w Twojej firmowej bluzie. Część z tych osób będzie wyłącznie szkodzić wizerunkowi Twojej firmy.

Pamiętaj, ludzie nie są skłonni oddawać dobrych i sprawdzonych rzeczy. Dobrej jakości bluza firmowa będzie im towarzyszyć przez długi czas.

Brak analizy przypadków „z ulicy”

Jeżeli uważasz, że reklama na polarze w wersji „ekonomicznej” będzie dla Twojej firmy dobrym rozwiązaniem, to przeprowadź bardzo proste doświadczenie. Wyjdź na ulicę i przyglądaj się przez parę minut osobom, które noszą polarową odzież reklamową. Zapewne osoby w ponaciąganych i zmechaconych bluzach pozostawią trwałe, niemiłe wrażenie. To powód, dla którego warto inwestować tylko w wyższej jakości odzież reklamową.

Tanie dzianiny polarowe mają tendencję do mechacenia się, naciągania i odbarwiania.

Błędy w projektowaniu i niska trwałość (polary w wersji „ekonomicznej”)

Podstawowym czynnikiem wpływającym na skuteczność przekazu reklamowego jest łączny czas trwania ekspozycji (emisji) tej reklamy. W przypadku polarów reklamowych czas ekspozycji mierzy się liczbą dni w skali roku oraz liczbą lat użytkowania. Aby wydłużyć czas ekspozycji na firmowej bluzie pamiętaj o kilku kwestiach:

  • Dobrze zaprojektowany polar powinien także być wykonany z trwałej i estetycznej dzianiny, odpornej na odbarwienia, zmechacenia i zniekształcenie.
  • Dzianina musi mieć odpowiednią gramaturę, nie może być zbyt cienki, nie może mieć również więcej niż 300 g/m2.
  • Jeżeli kolory będą stonowane, a ich ilość nie przekroczy 3 (w tym jeden dominujący i dwa uzupełniające), wówczas pracownik częściej skorzysta z polaru firmowego.
  • Zbyt duże rozmiary haftu lub zbyt duża ilość haftów w znaczny sposób ograniczy ilość przypadków kiedy pracownik korzysta z takiego polaru poza pracą.

Niepoprawny dobór polaru

Już na samym początku projektowania musisz ustalić, kto będzie użytkownikiem Twoich polarów. Przemyślana decyzja jest kluczem do sukcesu tej formy reklamy. Zwróć uwagę na dwie kwestie:

→ Wiek i preferencje użytkowników. Im starszy użytkownik, tym częściej preferuje klasyczne wzornictwo. Wybiera wówczas modele jednokolorowe i skromne logo na piersi. Młodsi i aktywniejsi pracownicy gustują w bluzach dwu i trójkolorowych, nie przeszkadzają im wstawki z polaru o intensywnej kolorystyce i więcej niż jeden haft.

→ Branża firmy. Jeżeli firma produkuje towary o wyższym standardzie lub zajmuje się dystrybucją markowych i prestiżowych produktów wówczas zalecamy umiarkowane korzystanie z wzornictwa wielokolorowego.

Wybór modelu „unisex”

Zdecydowanie odradzamy model „unisex”. Dość powszechnym przypadkiem jest dyskomfort użytkowników bluz „unisex” w sytuacji, gdy pracują obok siebie mężczyzna i kobieta w polarze o identycznym wzornictwie i kolorze.

W dokładnie przemyślanym projekcie zakupu odzieży reklamowej koniecznie należy uwzględnić polary damskie i męskie, nawet jeśli w grupie zdecydowanie dominują osoby tej samej płci.

Aby uzyskać spójność kolorystyczną w przypadku bluz damskich i męskich, zalecamy korzystanie z identycznej lub zbliżonej palety kolorystycznej oraz utrzymanie liczby kolorów, tj. obydwa modele jednokolorowe, dwukolorowe lub trójkolorowe.

Zaufali nam

P.P.U.H. Ultrek
Urszula Łomnicka-Bołoz
33-351 Łomnica Zdrój 404

NIP: 734-119-36-01
REGON: 490119980

tel.: 502 468 561
tel.: 18 446 40 15
fax: 18 446 40 15
Copyright $copy; Polary z nadrukiem | Polary z haftem | Polary z logo firmy
Zadzwoń: +48 502 468 561